söndag, juni 19

Så jävla förkyld så huvudet känns som en sprängfylld ballong.

Och imorgon något slags informationsmöte på jobbet - om vad som ska hända på jobbet i Köpenhamn.
De jobb som ska få finnas kvar i Göteborg ska vi får information om den 29:onde.

Fast just nu - couldn't care less.
Kan kanske bero på ballonghuvud och sommar och mammaledighet i en härlig kombination.

Har haft underbart besök i helgen av kompis med barn - och gravida vänner och andra vänner - men mest ändå - att få hänga med en kompis som har adopterat barn i precis samma ålder.
Sjukt fint, av många skäl.
Att de orkade pallra sig hit - bara en sån sak.

Hm.
Tror jag ville säga något annat när jag började skriva den här osammanhängade smörjan?
Oklart vad, bara.
Så, nu går jag och lägger mig.
Imorgon kommer KinaPasta och ska passa mitt barn när jag åker till jobbet en sväng.

Ska få henne att lova:
1. Att endast bajsa eftermiddag.
2. Inte bråka (för mycket) om skorna.

Annars, annars får det gå som det går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara förtydliga att det är alltså barnet som ska lova dom där sakerna. Inte Kinapasta! mvh Kinapasta.

Annalyza sa...

Men hur gick det då?
Bajsade du när jag var på jobbet?
Och bråkade du om skorna?